Hoitavat kissat?

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Hoitavat kissat?

ViestiKirjoittaja Chevy » 18 Syys 2011, 07:34

Onko kellään kissaa, joka toimii omalta osaltaan energiahoitajana?
Eräällä ystävälläni on kissa, joka pinkoo heti paikalle, kun emäntä ryhtyy tekemään kaukolähetystä - tietääpä kellonajankin itse. Toisaalta voi tietysti olla vastaanottajanakin, mutta toisaalta koskettelee emäntää tassuillaan hoidon aikana. Kissa kulkeekin nykyään nimellä "Aputassu". big>3luv
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Hoitavat kissat?

ViestiKirjoittaja maikkula » 18 Syys 2011, 09:14

Hoitoa mielellään vastaanottava kisu meillä on. Jos se haluaa hoitoa heti aamulla, se ei kipitä ruokakipolleen minut nähdessään vaan heittäytyy pitkäkseen ja siinä kellistelee sen näköisenä, että alas mamma silitellä ihmekädelläsi. Kun istun sohvannurkassa ja lähetän reikiä, se kyllä usein tulee katselemaan minua pää kallellaan ja välillä kiipeää syliin ja näykkii hampaillaan, mikä on minulle hyvin hoitavaa. Eli reikienerigan se on kyllä huomannut ja on siinä mukana omalla tavallaan.
Ja kerran kun se näki minun itkevän, se tuli syliin ja pusutteli monta kertaa leukaan. Tosin siinä nuoressa uroskissassa on myös riehakas puolensa ja kepposia mielessä jatkuvasti. Mutta ihana se on.

>>33>>
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Hoitavat kissat?

ViestiKirjoittaja Mantelinkukka » 18 Syys 2011, 09:28

:D Meillä löytyy kans' hoitava ja hoidettava kissa. Leenu aistii niin hyvän kuin ei niin hyvän olon. Nukkuu mielellän vierelläni ja yöllisillä lähetyksillä on niiiiin puhdas ja hyvä vaikutus kaikkiin perheenjäseniin. >>33>>
Paras kesäinen tapatuma, kun Leenu lähti lenkkipolulle kanssani. Sekä liittyy seuraani, kun menen läheisessä metsikössä miun mietintäpaikalla. Keskustelut on jääneet tässä kesän loppu puolella hiukan taka- alalle, vaan sellainenkin löytynee uudelleen! hu<g
Mantelinkukka
 
Viestit: 153
Liittynyt: 26 Kesä 2010, 18:14

Re: Hoitavat kissat?

ViestiKirjoittaja Solara » 18 Syys 2011, 13:41

Minulla on hoitavia kissoja kolme <3 Pyytävät itse myös päivittäisen hoitonsa, tulevat usein syliin kun teen kaukohoitoja, hoitavat itsekin <3
Yksi kissoistani käy myös ahkeraan sienimetsällä kanssani, nimitänkin häntä välillä kanttarellikissaksi, kun löytää niitä aina <3

Tiesittekö tämän:
Kehräävä kissa ympäröi itsensä ruusunpunaisilla,pyöreillä pilvillä,jotka laajenevat ulospäin kunnes haihtuvat kokonaan.Ne luovat ympärilleen unettavaa tyytyväisyyttä ja hyvinvoinnin tunnetta ,joka näyttää vaikuttavan myös lähellä oleviin ihmisiin. - C.W.Leadbeater kirjassa Ääni ,valo ja muoto <333
Solara
 
Viestit: 536
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 20:19

Re: Hoitavat kissat?

ViestiKirjoittaja Chevy » 21 Syys 2011, 19:28

Kiitos, Solara, tuosta yksityiskohdasta. Enpä ole tiennytkään. Entä se paljon puhuttu kissan kehräys,
miten se sijoittuu energeettiseen toimintaan?
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku


Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron