Paras energiahoito "pariksi" Reikille?

Ajatelmia ja pohdintaa erilaisista energioista ja niiden käyttämisestä hoito- ja valotyössä. Myös muihin hoitoihin liittyvää keskustelua.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Paras energiahoito "pariksi" Reikille?

ViestiKirjoittaja leppäkerttu » 11 Syys 2011, 13:06

Moi,

olisin kysellyt "moniottelijoilta" eli niiltä palstalaisilta jotka hoitavat useammallakin energiamuodolla rinnakkain (ja välillä varmaan päällekäin, sekaisin ja ties miten) sellaista asiaa, että mikä on mielestänne toimivin hoitomuoto reikin pariksi tai reikin lisäksi? Toki reikillä itsessäänkin pärjää hyvin ja pitkälle, mutta onko joku hoitomuoto joka ikäänkuin tukee reikiä ja tekee jopa sen että molemmat hoitomuodot antavat synergiaa toisilleen ja tukevat toistensa tehoja? Olen miettinyt tuota Karunaa, osasiko joku kertoa siitä?

Kvanttia olen tosiaan jo opiskellutkin, ja jonkin verran sillä hoidan itse itseäni ja se kyllä tietyllä tapaa toimii mutta minusta on jotenkin epäloogista imeä jalkojen kautta maasta energiaa ylöspäin kun reikissä taas virta tulee (ainakin oman tuntemuksen mukaisesti) ylhäältä alaspäin? Lisäksi kvantin hengitystekniikka vaatii aika tiukkaa keskittymistä. Jotenkin siis (mukavuudenhaluisena) tämän käyttäminen on jäänyt tosi vähälle.

Onko kellään kokemusta uusimmista tuulista, esim. reconnectionista?

Myös violetti liekki kiinnostaisi lähinnä menneisyyden/traumojen hoidossa.

Ihan kaikkiin ei ole aikaa/rahaa lähteä tutustumaan, mutta olisi kiva kuulla mistä olette itse saaneet eniten hyötyä tai mikä on teitä auttanut ikäänkuin eteenpäin polullanne ja energiahoitojen saralla. >33>>

T:Leppis
leppäkerttu
 
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Elo 2011, 10:17

Re: Paras energiahoito "pariksi" Reikille?

ViestiKirjoittaja Rose » 11 Syys 2011, 13:24

Työnnänpä nokkani nyt tähänkin :mrgreen:

Minulle riittää Reiki >>33>>

Muutenkin elän mahdollisimman yksinkertaisesti, tämä ajattelu sopii varmaan muutenkin tyyliini.

Odotan mielenkiinnolla muitten vastauksia big>3luv
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Paras energiahoito "pariksi" Reikille?

ViestiKirjoittaja sara » 11 Syys 2011, 17:01

Samat sanat kuin Rosella! big>3luv

Olen käynyt esim. EFT-kurssin ja lukenut Reconnection -kirjan ja tutustunut joihinkin muihinkin menetelmiin, mutta jotenkin vain Reiki on ollut se, mikä toimii niin täydellisesti sekä itselle että vähille "hoidettavilleni", että se on jäänyt käytännössä ainoaksi hoitomuodoksi. Ehkä ne jotka hoitavat "työkseen", voivat kertoa erilaisia näkemyksiä... >>33>>
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Paras energiahoito "pariksi" Reikille?

ViestiKirjoittaja leppäkerttu » 11 Syys 2011, 18:19

Hei Sara,

opettelitko reconnectionia itse tai pystyykö sen ylipäätään oppimaan kirjasta? Kirja on minulla jo hankittuna ja aloin sitä lukemaan (englannikielisenä) mutta alkoi jotenkin jo alkumetreillä vähän tökkimään Eric Pearlin hienoinen omakehu - ja olen vasta päässyt siihen elämäntarinan loppuvaiheeseen missä kuvailtiin lapsuutta ja uran alkuvaiheita. Jospas se siitä muuttuisi paremmaksi, pitää taas kaivaa kirjapinon pohjalta esiin. Sinällään kai reconnectionissakaan ei ole mitään uutta auringon alla, samanlaiset "tietoverkot" ne yhdistyvät ihmiseen reikissäkin ja akaasiset aikakirjat aukeavat (ainakin joillain kokeneilla mastereilla tai ahkerilla itsehoitajilla).

Eli reiki rulettaa! >>33>>

T:Leppis
leppäkerttu
 
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Elo 2011, 10:17

Re: Paras energiahoito "pariksi" Reikille?

ViestiKirjoittaja sara » 11 Syys 2011, 19:15

Yhdelle ystävälleni Reconection kolahti hänen luettuaan kirjan ja hän oli kokeillut sitä mieheensä ja oli kuulemma toiminut. Itse en jotenkin innostunut ainakaan kirjan perusteella ja kun en ole tarvinnut mitään reikin lisäksi, siitä syystä en sitä edes kokeillut käyttää, mutta nähtävästi voisi tosiaan toimia kirjan lukemalla.

>>33>>
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Paras energiahoito "pariksi" Reikille?

ViestiKirjoittaja tenkeli » 11 Syys 2011, 19:41

:?: Hei!

Olen antanut koiralleni nähtävästi reikiä tai kädellä parantamista. Koirani tuo usein takapuolen tai siirtää kädelle kohdan, missä on nähtävästi kipua. Rukoilen omia ja koiran oppaita, enkeleitä ja Jumalaa antamaan parantavaa voimaa jne...
Käsi alkaa (vas ) välittömästi liikkumaan ja välillä väpättää ja sormat liikkuvat ja käsi kiertää ja kaartaa ilmasta välillä ravistelee. välillä ojentaa käden taivaaseen, aivan kuin pyytäen lisää voimaa. välillä käsi pysähtyy ja myös voi laskeua koiran turkin päälle..... magneettinen jännite tuntuu. koira voi reakoida, esim nuuhkaisemalla kättäni tai nytkähtellee, huokailee ja useasti nukahtaa rentoutuneena. Eräs ystäväni keroo, että se ei ole reikiä, vaan kädellä parantamista. Itseltäni saan mm. päänsäryn pois. Työkaverini vas. jalka oli turvoksissa, kihdin vaivaa ja kipua. Hänen koiransa on joka päivä työpäivän jälkeen aina nuollut jalat polviin asti ja välillä pitänyt kieltä paikoillaan, silmät puoliummessa. Rakastaa emäntää ja vie kipua pois. Näin myös tapahtuu, että kipu lähtee pois. Niin, annoin kädellä voimaa jalkoihin ja kotia mennessään koira vain nuuhkaisi ja käänsi pään pois ja haki itselleen luun jota alkoi kaluamaan. Välillä käsi lähtee automaattisesti hoitamaan, itseäni tai miestäni, koiraa. kestää tovin. Tiedän kyllä milloin hoito on ohi. Itselleni tulee myös rentoutunut ja hyvä olo.
Joten, löytyisikö jollain enemmän tietoa ja taitoa kertoa asiasta lisää? >33>>
tenkeli
 
Viestit: 10
Liittynyt: 25 Elo 2011, 04:31

Re: Paras energiahoito "pariksi" Reikille?

ViestiKirjoittaja Rose » 11 Syys 2011, 20:46

Kyllä Reiki voi aktivoitua itsestään. Meillä jokaisella on kyky kanavoida, luonnostaan. Sekin on mahdollista, että olet saanut Reikiviritykset aiemmassa elämässä >33>>

Tuli oikein hyvä tunne, kun luin kertomustasi. Minusta Reiki on parhaimmillaan juuri tälläistä. Yksinkertaista ja luonnollista >>33>>

Kaikkea hyvää Sinulle >>33>>
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Paras energiahoito "pariksi" Reikille?

ViestiKirjoittaja sara » 11 Syys 2011, 21:26

Meillä koira nuoli ahkerasti käpäliään kun oli joutunut naapurin suuremman koiran selättämäksi, sattui nähtävästi jalkoihin. Toinen säännöllinen nuolemiskohta on oikea lonkka, se nimittäin jäi kerran auton alle ja satutti vähän lonkkaa. >>33>>

Tarjoan sille joskus omia kipupaikkojani käsiteltäväksi, muttei toistaiseksi ole hyväksynyt kuin ihan pienellä lipaisulla joskus kuitannut. Eivät ole tämän koiralääkärin mukaan nähtävästi tarpeeksi suuria remppoja... <333
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Paras energiahoito "pariksi" Reikille?

ViestiKirjoittaja Chevy » 12 Syys 2011, 08:11

Reiki riittää minullekin enimmäkseen.
Toisinaan pukkaan sille seuraksi Karunaa.

EFT ja MH ovat jääneet kokonaan. Oli kiinnostavaa aikoinaan opetella ne molemmat, mutta ovat liian monimutkaisia, varsinkin MH.
Kvanttia lähetän toisinaan tietyille hoidettaville erikseen. En silloin kylläkään vedä energiaa maasta.

Joten pääsääntöisesti komppaan Rosea.
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: Paras energiahoito "pariksi" Reikille?

ViestiKirjoittaja Chevy » 12 Syys 2011, 09:27

Sorry, Leppis, unohdin kommentoida Karunaa.
Siinä on tiettyjä lempeyttä ja syvällepureutuvaa vapauttavaa energiaa uhkuvia vaikutuksia,
jotka toisinaan täydentävät Reikiä mainiosti.
Violetti Liekki taas korostaa armahdusta ja myöntätuntoa (Kuan Yin).
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Seuraava

Paluu Energia- ja muut hoitomuodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron