violetti liekki

Violettiliekki ja muut energian muodot ja laadullisuudet. Myös Reiki, kun kyseessä on jokin muu kuin Usuin Reiki.

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

violetti liekki

ViestiKirjoittaja hannele » 10 Helmi 2013, 20:16

Hei onko täällä sellaisia,jotka on perehtyneet tuohon violetti liekkiin.Heräsi kysymys mitä siinä on mitä reikissä ei ole ja voiko näin reiki3 käyttää noita mantroja ilman,että on käynyt violetti liekki kurssia ja miten tuota violetti liekkiä käytetään :?:
hannele
 
Viestit: 23
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 20:11

Re: violetti liekki

ViestiKirjoittaja Chevy » 11 Helmi 2013, 20:19

Hei Hannele,
olen saanut Violetti Liekki Reiki -viritykset useita vuosia sitten ja olen kyseisen energian master.
Kävin vielä viime vuonna erikseen VLR-kurssin Helsingissä. En kuitenkaan ole koskaan pitänyt alan kursseja ja virittänyt ainoastaan yhden henkilön.

VLR on vähän eri asia kuin pelkkä Violetti Liekki, kumpaahan mahdoit tarkoittaa?
VLR:sta käytetään usein puhekielessä termiä Violetti Liekki. Pelkkää VL:aa kuvaa Elisabeth Clare Prophet kirjassaan Violettiliekki.

VLR on korkeavärähtelyinen energia, jolla voidaan käsitellä ongelmia tai vaikeuksia, jotka kaipaavat armahdusta. Sitä voidaan käyttää sovittamaan epätäydellisyyksiä joko tässä nykyisessä tai myös aiemmissakin elämissä.
Osa hoitajista käyttää siitä vertausta "pyyhekumi" - jolla pyyhitään pois epätasapainoisuudet ja jopa hyvitetään Karmaa.
Kuan Yinia pidetään armon ja myötätunnon jumalattarena, armahduksen ilmentymänä, joka "kuulee maailman kaikki huudot".
Häntä kutsutaan Violetti Liekki Reikin dekreessä.

Eli VLR:a voidaan käyttää kaikissa niissä tapauksissa, joissa Reikikin sopii. Tiedän, että toiset pitävät sitä voimakkaampana kuin Reikiä.
Siihen en osaa sanoa oikein mitään. Mielestäni sitä voi opiskella vallan mainiosti ilman virityksiäkin.
Siihen kuuluu noin 40 symbolia, joita en juurikaan enää käytä. Symbolit antaa pääsääntöisesti kukin master viritysten yhteydessä.
Yleensä sitä aktiivisti opetetaan kuitenkin vasta niille, jotka ovat suorittaneet vähintään Reiki II:n.
Kuten Reikistä, myös Violetti Liekki Reikistä, olen sitä mieltä, että sitä ei lähetetä kenellekään ilman asianomaisen lupaa, paitsi ehkä hätätilanteissa.

Mitäkö siinä on, mitä Reikissä ei ole...hmm. Nykyään Violetti Liekkiinkin liitetään monenlaisia värejä, on Hopeanviolettia Liekkiä jne.
Reiki ei erityisesti liity kehenkään henkilöön - liittyvinä henkilöinä en nyt pidä Mikao Usuita ja kumppaneita - tai enkeleihin, vaikka senkin ohella voidaan tietysti käyttää eri säteiden ja chakrojen värejä ja kutsua enkeleitäkin.
Violetti Liekkiin liittyy Seitsemäs Säde, Saint-Germain sekä kyseistä väriä edustava arkkienkeli Zadkiel.

Miten sitä käytetään - monilla tavoilla. Aluksi puursin dekreitten ja symboleitten kanssa.
Nykyään saatan lukea Kuan Yin-dekreen muutaman kerran keskittymisen vuoksi ja sitten vain visualisoida Violetin Liekin sinne, minne sitä tarvitaan.
Voin istua vaikka bussissa ja lukea em. dekreetä muuten vain.
Jos haluan lähettää energiaa jollekulle, toimin vastaavalla tavalla kuin Reikin suhteen. VLR:a voidaan myös lähettää menneisyyteen taikka ajastaa tulevaisuuteen johonkin tiettyyn tilanteeseen. Mielestäni sen käynnistämisen opettelu oli aluksi paljon vaikeampaa kuin Reikin, mutta jonkin ajan päästä se alkoi sujua kuin itsestään.

<333
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku

Re: violetti liekki

ViestiKirjoittaja hannele » 16 Helmi 2013, 19:58

Kiitos paljon tiedosta olen lukennut paria violetti dekteeriä ja varmaan toimii mutta kyllä reiki on ihanaa big>3luv .
Voitko laittaa minulle violetti liekkiä,että pesula työ päättyisi,loppuisi keskussairaalan pesulassa karmani olisi tehty tiedän mikä minulle on parhaaksi mutta voihan kokeilla.Tilalle voi tulla työ monenlaista auttamistyötä firmassa jossa myydään terveysvaikutteista laitetta/hoitoa tms ,paperien arkistointia,kahvin keittoa, siivousta yms. joka paikan höylä tälläinen visio nousee. <333 Kiitos paljon.
hannele
 
Viestit: 23
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 20:11

Re: violetti liekki

ViestiKirjoittaja Chevy » 16 Helmi 2013, 23:18

OK,
lähetän Sinulle Violetti Liekkiä, Kaikkein Korkeimmaksi Hyväksi.
Rakkaudella, Chevy
>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku


Paluu Energian muodot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron