Valon näkeminen

Tänne voit kirjoittaa kokemuksiasi Reiki energiasta sekä esittää siihen liittyviä kysymyksiä

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Valon näkeminen

ViestiKirjoittaja Iloa » 01 Syys 2010, 23:30

Olen ihmetellyt valoilmiöitä, joita alkoi erottamaan reikin viritysten jälkeen. Erityisesti autoja on mielenkiintoista seurata. Ihan kuin liikkuvaa autoa seuraisi valosumu ja samaa valosumua myös loistaa auton katoista ylöspäin. Näin siis joissakin autoissa, kaikissa ilmiötä ei näe. Tansseissa ihmisten päälaelta voi nousta tällainen valosumu myös. Välillä ilmiö on niin voimakas, että täytyy hieraista silmiä ja katsoa uudelleen. Varmistaa että todellako se valosumu näkyy. En oikein ymmärrä mitä näen. Olen vertaillut autojen väriä ja pilvisyyttä ja vaikka mitä. Mutta olen melko varma että näkemäni ei ole esim. auringonvalon heijastumista. Ehkä aura? Onko teillä muilla kokemuksia valon näkemisestä? Mitä tästä pitäisi oppia? Miten tulkita?
Iloa
 
Viestit: 43
Liittynyt: 12 Heinä 2010, 10:04

Re: Valon näkeminen

ViestiKirjoittaja maikkula » 02 Syys 2010, 20:01

Näkökokemukseni toisen ihmisen aurasta on ajalta ennen reikiä. Säikähdin koko tapahtumaa niin rajusti, että kyky katosi sen sileän tien. Muistan vieläkin, että näin ko. henkilön ympärillä valoa ja valossa näkyi muutama aniliininvärinen säihke. Kenttä vaikutti voimakkaan energiseltä. No pitänee tunnustaa, että olin ko. henkilöön todella ihastunut, joten katselin häntä tarkasti. Ja olin selvinpäin.
Reiki 1:n kurssilla opettaja sanoi, että reikin aktivoiminen voi lisätä auran näkemisen kykyä. Kun minulla oli em. kokemus, opettajan sanoma painui tarkasti mieleeni. Auranäkemiseni ei ole palannut.
Aluksi tosin tuntui siltä, että minun ympärilläni näkyi jotain ensimmäisen reikivihkimyksen jälkeen, sillä muutama ihminen katsoi pitkään ja ikään kuin ihmetellen. Se ei voinut johtua ulkonäöstäni, sillä olen tavallisen näköinen ja pukeudun ihan siististi. Ajattelin silloin, että jotenkin he tajuavat aurani kasvaneen. Tätä kesti vain muutaman kuukauden ekan vihkimyksen jälkeen.
Auranäkemistäkin voi kuulemma harjoitella, jossain.... Aurasta voi lukea kaikenlaista ihmisen terveydestä yms, sanotaan.

big>3luv
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Valon näkeminen

ViestiKirjoittaja Chevy » 26 Elo 2011, 17:39

Reikiviritysten kautta kohonnut värähtely voi lisätä auran näkemisen taitoa.
Itse en auroja näe, joten en osaa asiaa sen kummemmin kommentoida.
Sen sijaan huomasin viritysten jälkeen, että esim bussissa ei kukaan tullut viereeni istumaan. Muuan tuli eteeni,
mutta alkoi hetken päästä kiemurrella ja lähti lopulta etupenkkiin. Itse asiassa ympärilleni jäi bussissa tyhjä tila.
Samoin kun Auriksen kanssa mentiin II-virityksen jälkeen Selloon maadottumaan roskaruokaa syömällä (jota en yleensä muuten syö), sielläkin lähipöydät jäivät tyhjiksi. :mrgreen:

Kun katsoo viritettyä tai myöskin energiahoidettua ihmistä, voi havaita esim. silmissä eräänlaisen kiiltävyyden, jollaista ei tavallisesti näe....
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku


Paluu Kokemuksia ja kysymyksiä Reikistä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron