Kurssin jälkeiset puhdistumisreaktiot

Tänne voit kirjoittaa kokemuksiasi Reiki energiasta sekä esittää siihen liittyviä kysymyksiä

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Kurssin jälkeiset puhdistumisreaktiot

ViestiKirjoittaja skye » 16 Kesä 2010, 07:28

Heipä hei :)

Olen menossa heinä- tai elokuussa Reiki 1-kurssille ja mietiskelin noita kurssin jälkeisiä/aikaisia puhdistumisreaktioita... Onko kellä ollut ja minkälaisia? Mitenkäs tuo itse viritys/vihkimys, millaisia kokemuksia siitä on?
Tällaisia mietin tänään, kiitos vastauksista big>3luv
Kyllä minäkin juoksen satasen alle kymmenen, jos yheksältä lähen.
skye
 
Viestit: 56
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 09:11

Re: Kurssin jälkeiset puhdistumisreaktiot

ViestiKirjoittaja hopeadelfiini » 16 Kesä 2010, 07:54

Moi! :) Kiva että olet menossa reikikurssille :) Minulla oli tuon vihkimyksen jälkeinen vuosi melkoista myllerryksen aikaa, piti kohdata itseään ja käydä muitakin tunteita lävitse tiuhaan tahtiin. Ne kuitenkin kasvattivat ja pääsin niiden ansiosta kehittymään ihmisenä big>3luv Itse vihkimyksessä en tuntenut mitään, mikä olikin tarkoituskin, sillä siitäkin kehitin itselleni jonkinlaisen kriisin; ajattelin, etten ole tarpeeksi herkkä tai hyvä reikiin :roll: Asiaa ei auttanut se, että poikaystäväni on erittäin herkkä aistimaan energioita. Ajattelin, että hän olisi jotenkin parempi, enkä luottanut omiin kykyihini :oops: Piti vain opetella luottamaan ja hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ;) Kaikella on tarkoituksensa <333

Valoa ja Rakkautta sinulle ja reikipolullesi! >33>>
Avatar
hopeadelfiini
 
Viestit: 29
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:36

Re: Kurssin jälkeiset puhdistumisreaktiot

ViestiKirjoittaja Justin » 17 Kesä 2010, 07:35

Samoin melkoista myllerrystä :shock: mutta en ole katunut sekunttiakaan >>33>> >>33>>
itellä se nosti muistoja ja piti sitten itkeä kerran oikein antaumuksella ja asiaa ei helpottanut että ukkini oli kuollut juuri ja surin sitä. :cry: mutta sen itkun jälkeen on ollut vain kerran harmeja (narsistisen ex äiti-puolen muisto tuli mieleen.) senkin reikitin pois ja pyysin arkkienkeli mikaelia katkaisemaan kaikki tunnesiteet tähän henkilöön >>33>> >>33>>
olen nyt menossa REIKI2 ja odotan innolla
Onnea reiki kurssille !!!
Ei ole tarkotus pelotella :oops: :oops:
innolla kohti reikiä big>3luv big>3luv
Rakkaus voimista suurin.
Kiitos, kiitos, kiitos.
Justin
 
Viestit: 26
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 18:07
Paikkakunta: Lapinlahti

Re: Kurssin jälkeiset puhdistumisreaktiot

ViestiKirjoittaja leenama » 17 Kesä 2010, 20:23

Itse itseäni lainaten tuolta toisesta ketjusta:

Ollessani Reki I -kurssilla, koin melkoisen "purkauksen". Kun olimme saaneet virtykset, niin hoidimme kaikki toisiamme kimpassa. Omalla vuorollani sitten makasin hoitopöydällä ja jossain vaiheessa hoitoa aloin kovin täristä ja sitten tuli itku. Itkin tovin oikein sydämeni pohjasta - rakkaat kurssikaverit ympärilläni ja hieman hämillään. Opettajamme Ulla rauhoitteli lempeästi tilannetta, halasi ja "paijasi" minua ja sanoi, että itke vaan niin paljon, kuin haluat. Kun tilanne oli ohi, niin minulla oli aivan sanomattoman mahtava ja jotenkin "puhdas" olo. Sitä tilannetta/hetkeä en unohda koskaan big>3luv


Edit: juu niin, nuo viritykset... Olo jotenkin epätodellinen ja paljon enkelien siippien havinaa big>3luv Välillä melkein kylmä ja sitten taas sellainen leijuva, lämmin olo. Ja kyllä vähän jännittikin ;)
Avatar
leenama
 
Viestit: 6
Liittynyt: 15 Kesä 2010, 17:58
Paikkakunta: Tampere


Paluu Kokemuksia ja kysymyksiä Reikistä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron