Reikiviritykset

Tänne voit kirjoittaa kokemuksiasi Reiki energiasta sekä esittää siihen liittyviä kysymyksiä

Valvojat: Jan, Hanna, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Reikiviritykset

ViestiKirjoittaja kimi49 » 16 Elo 2012, 18:15

No, Morjens!! >>33>>
Minulla olisi nyt tulevana lauantaina ensimmäinen reikikurssini!!! hu<g Tuli hätäpäisäni luvattua, notta ellei kukaan muu, nii kai minä sitten sen voin tehdä! :roll: Notta sillee!! Villakoiran yrin on siinä, notta en varmasti muista viritysten aikavälejä? En laittanut niitä Masterikurssilla ylöös, kun aattelin, notta en tule kursseja pitämään! :( :( En tällä hetkellä saa yhteyttä Reikiopettajaani, joten saan nyt kysyä näin "julkisesti" neuvoa. :o Siis, jos ny Joku arvostetuista golleegoita voisi minua valaista ko.asiassa. Samalla kertoa viritysten 1.2.3.4. nimet ja merkityksen. :?: Ja jos on jotain hyviä neuvoja, nii vastaanotetaan!!! big>3luv Kiitos. Kiitos. Kiitos. <333
kimi49
 
Viestit: 1
Liittynyt: 16 Elo 2012, 16:51

Re: Reikiviritykset

ViestiKirjoittaja Rose » 16 Elo 2012, 18:53

Hih, pitäsikkö paekallisella murteella vastata big>3luv No, enpä kehtoa :mrgreen:

Minä taaperran aivan perinteisellä mallilla omalla polullani. Ja viritykset olen oppinut näin:

1. päivä
- 1. viritys aika alussa, aamupäivällä
- 2. viritys päivän lopuksi

2. päivä
- 3. viritys päivän aluksi
- 4. lopuksi

Jos oppilas jättää kurssin kesken, viritykset annetaan loppuun kaukoreikinä. Tämä varmaan siksi, että oppilas saa reikin suojan. Sillä 1. ja 2. päivän välillä oppilas on hyvin avoimessa, vastaanottavassa tilassa. Kun itse olin I-kurssilla, Masterini kertoi siitä 1.päivän päättyessä.
Jos oppilaita on paljon, ei tarvitse piirtää symbolia, jossa on eniten viivoja, onko se nyt 3. symboli?
Jos kurssilla on kertaajia mukana, siis jo k.o. kurssin itse suorittaneita, heille on mahdollista tehdä 4. viritys. Kokemuksesta voi sanoa, että on upeaa olla kertaajana kurssilla ja saada vielä itselleen viritys.

Viritysten nimistä en tiedä muuta kuin numerot. Ja merkityksetkin vaan suunnilleen. Sitä vaan opettaja korosti, ettei saa jättää kesken, vaikka oppilas keskeyttäisikin kurssin.

Mukavaa kurssia. Suloisesti soljuvia energioita >33>>
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu


Paluu Kokemuksia ja kysymyksiä Reikistä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron