Mikä on kun ei...

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Mikä on kun ei...

ViestiKirjoittaja Justin » 18 Kesä 2011, 15:57

Mikä on kun ei Reiki aukea...
Aina välillä tulee tilanne jolloin reiki ei vaan suostu virtaamaan... onko vika minussa (kanavat tukossa) vai onko vain niin tarkoitettu että nyt ei reikitetä?!?!?!?!?

Olen kumminkin huomannut että käytyäni Reiki 2. Sain symboolit jotka aukaisevat tehokkaasti kämmenet... Siitä on ollut apua big>3luv big>3luv big>3luv

ihmettelen vaan kun ei aina toimi...
Rakkaus voimista suurin.
Kiitos, kiitos, kiitos.
Justin
 
Viestit: 26
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 18:07
Paikkakunta: Lapinlahti

Re: Mikä on kun ei...

ViestiKirjoittaja maikkula » 19 Kesä 2011, 09:26

En ehkä oikein ymmärtänyt, mistä puhut. Kun kuitenkin reiki tuntuu kämmenissä, niin virtaahan se. Ei ne virtaukset aina tunnu samanlaisilta. Itsessäni olen tunnistanut tukosten kohdat niin, että hoitaessani kehoani, tukoksen kohdelle sattuu ihan fyysisenä kipuna.
Mielestäni sellaista tilannetta, että "nyt ei reikitetä!" ei ole lainkaan.
Jatka vaan reikittämistä. Anna reikiä jollekin tuttavallesikin ja kysy hänen tuntemuksiaan antamastasi hoidosta. Niin varmistut reikittämisesi toimivuudesta.

>33>>
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Mikä on kun ei...

ViestiKirjoittaja cinnabea » 19 Kesä 2011, 18:59

Aloittajalle, voi olla että tuntemus virtaamattomuudesta on viesti energiakeho(i)ltasi, vai miksi sitä/niitä nyt kutsutaankaan, että chakrasi kaipaavat tasapainottamista tai muuten vain hoitoa ja aikaa "latautua". Ainakin itselläni on näin.
cinnabea
 
Viestit: 94
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 21:47

Re: Mikä on kun ei...

ViestiKirjoittaja Rose » 19 Kesä 2011, 20:13

Mielestäni Reiki toimii täysin itsenäisesti. Se virtaa täysin tahdosta riippumatta, tavallaan koko ajan. Aina sitä vaan ei mitenkään tunne. Joskus kun hoidan, en itse aisti virtausta ollenkaan, mutta hoidettava tuntee sen voimakkaana.

Muistan kyllä, että alussa pohdin ihan samaa, kun ei todella tuntunut missään big>3luv

Me ollaan valotyötekijöitä koko ajan. Koko meidän olemus säteilee Reikiä siitä saakka, kun viritykset on saatu. Jos jatkaa edelleen reikipolulla, se vaan voimistuu koko ajan. Jos käy kurssin ja unohtaa koko homman, energia ei ilmeisesti juuri voimistu.

Tämmöisiä pohti Rose >>33>>
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: Mikä on kun ei...

ViestiKirjoittaja sara » 20 Kesä 2011, 13:33

Näinhän se on... Reiki kyllä välittyy vaikka sen välittäjä ei sitä tuntisikaan (johtunee omista jutuistamme miksi emme aina sitä tunne). Samoin kuin hoidettavan suhteen, jotkut tuntevat tosi voimallisesti vaikkei hoitaja tunne ja päinvastoin... Mutta aina toimii!! (Joskus tuloksia emme edes huomaa, joskus ne tulevat tietoomme myöhemmin...) hu<g hu<g big>3luv
Jos pelkäät, et voi rakastaa.
sara
 
Viestit: 486
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 22:21

Re: Mikä on kun ei...

ViestiKirjoittaja mölli » 21 Kesä 2011, 20:06

Kannattaa myös muistaa, että aina vaikutusta ei havaitse heti tai vaikutus ei ole lainkaan sitä mitä on odottanut. :D

Erilaiset tuntemukset ovat pikemminkin sivutuote energioiden muuntuessa tai virratessa, ei niinkään itse hoidon päämäärä.

Jotkut tosin ovat niin ihastuneita erilaisiin tuntemuksiin, että kokevat hoidon olevan jotenkin tehoton tai toimimaton.

Tähän perustuu enimmäkseen, myös ihmisten kokemukset eri nimisten hoitomuotojen tehokkuudesta.

Toki eri hoitomuodot toimivat jo lähtökohtaisesti hieman eri taajuuksilla, jolloin jo yksistään taajuuserosta johtuen tuntemukset ovat erilaisia.

Olen edelleen sitä mieltä, että erilaiset tuntemukset johtuvat ylijäämä jäännösenergiasta joka jää tavallaan "yli", eli hoidettava ei kykene syystä tai toisesta vastaanottamaan "kaikkea" tarjolla olevaa energiaa tai ei kykene kohottamaan omaa värähtelytasoaan paremmin energiaa vastaanottamaan, vaan energia muuntuu paremmin hoidettavalle sopivaksi.

Tuntemuksia voi myös tulla silloin, kun energeettisiä tai fyysisiä tukoksia avautuu ja tukokset laittavat ikäänkuin "hanttiin" ennen avautumistaan. Tähänkin on useita eri syitä, mutta yksi keskeinen tekijä voisi olla se, että hoidon kohde ei ole valmis "luopumaan" tukoksistaan eli aika usein ei ole valmis käsittelemään niitä asioita joita tukoksiin liittyy.

Tässä oli joitakin esimerkkejä. :D

Itse käytän hyvin usein kontakti- tai lähihoidossa myös shiatsua, vyöhyketerapiaa tai tuinaa tai akupainantaa ennen ja yhdessä energiahoitojen kanssa, koska olen huomannut niin ihmisilläkin kuin eläimillä, että hoito tepsii paremmin, kun energian virtaus paranee hoidettavassa kohteessa.
Reppuuni rupiseen riimuni jupisen.
Avatar
mölli
 
Viestit: 316
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 22:17

Re: Mikä on kun ei...

ViestiKirjoittaja maikkula » 22 Kesä 2011, 10:21

Olen ajatellut, että kontaktihoito kehon tuntemuksineen tekee reikistä hyvin meditatiivisen. Kuuntelen kehoani ja sen tuntemuksia sitä mukaa kun siirrän käsiäni ja levoton mieleni rauhoittuu.
Minulle reiki nimenomaan on helpoin tapa meditatiiviseen tilaan, joka on hyvin rentouttava. Olen kokeillut muitakin meditointitapoja, mutta huomaan pian, että ajatukseni rakentelevat vaikka mitä enkä osaa keskittyä.
Siksi kontaktihoito on reikin käytössäni ehdoton ykkönen. Tosin ajanpuutteen vuoksi aika paljon lähettelenkin.

big>3luv
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Mikä on kun ei...

ViestiKirjoittaja Chevy » 24 Kesä 2011, 14:44

Komppaan edellisiä.

Uskon, että se virtaa sittenkin, ehkä vain omat odotuksesi havaintojen suhteen ovat korkealla,
ja kun eivät täyty, tuntuu ettei mitään tapahdu.

Voin vakuuttaa, että tapahtuu - mutta ei tosiaankaan välttämättä sitä, mitä joku odotti...
:mrgreen:

Ehdotan, että jatkat itsehoitoa ja muidenkin hoitoa.
Havaintoja tulee sitten aikanaan, jos on tarve ja tarkoitus.
>>33>>
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku


Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron