Paranemiskriisti; vertaa Reiki 1 ja 2..

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Re: Paranemiskriisti; vertaa Reiki 1 ja 2..

ViestiKirjoittaja Jouki » 09 Helmi 2011, 20:21

Paranemiskriisi on uskomus.
Se on alitajuisen mielen toimintaa,
mielen hajanaisuutta ,tai mielen tila
josta ihminen ei ole tietoinen.
Ainut keino on tulla tietoiseksi syistä,
jotka aiheuttavat mielen ja kehon,
kehomielen oireilua.
Oireilu on seuraus, ei syy.
heh ja ugh :D
- Vive memor leti -
Jouki
 
Viestit: 39
Liittynyt: 05 Kesä 2010, 10:28

Re: Paranemiskriisti; vertaa Reiki 1 ja 2..

ViestiKirjoittaja Justin » 11 Huhti 2011, 10:31

Kyllä ykkösen jälkeen oli pahemmat...(Paranemis kriisit) kun en nukkunut 21 päivään ja päivisin torkahtaessani näin heti painajaisia lapsuudestan. mutta Reiki 2 jälkeen... ei mitään olin niin helpottunut... ja meidän kurssilla oli 1 kertaamassa reiki1;stä ja raskaana ei siitä ainakaan haittaa ollut. Päin vastoin big>3luv big>3luv big>3luv
Rakkaus voimista suurin.
Kiitos, kiitos, kiitos.
Justin
 
Viestit: 26
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 18:07
Paikkakunta: Lapinlahti

Re: Paranemiskriisti; vertaa Reiki 1 ja 2..

ViestiKirjoittaja indi » 06 Kesä 2011, 07:20

Reiki 1 jälkeen koin meneväni fyysisesti vähän rateilta, reiki 2 taas henkisesti. Muutaman viikon molemmat kestivät ja jotenkin luottavaisin mielin otti sen kaiken vastaan tietäen ettei kestä ikuisuuksiin, mutta kyllähän se tietty vähän "rassasi". Reiki 1 jälkeen koin siis uupumusta ja väsymystä, kehossa tuntui olevan tukoksia vähän jokapuolella. Reiki 2 jälkeen olin ärsyyntynyt, ärtynyt, kiukkuinen. Oliko sitten sattumaa olotilat, sitä emme tiedä.

Viritykset - reiki 1 ensimmäinen viritys oli hyvin voimakas kokemus. Koin monia tunteita ; niin jännitystä, pelkoa, kuin iloa ja rakkauttakin. Jokin kosketti ihan uudella tavalla ja taisin hieman ihan säikähtääkin. Yllätti. Virityksen jälkeen olin yhtä hymyä vaan ja hämmästyksissäni. Reiki 2 virityksiä en edes muistakaan (??) , muistan vain odottaneeni niitä innolla ja malttamattomana :P
indi
 
Viestit: 3
Liittynyt: 22 Touko 2011, 23:11

Edellinen

Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron