Reiki ja raskaus

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

Reiki ja raskaus

ViestiKirjoittaja Augusta » 31 Maalis 2012, 09:45

Hei haluaisin kysyä voiko raskaana olevaa reikihoitaa esim. selkäkipua ym?Pitääkö ottaa jotain huomioon hoidossa tai ehkä varoa jotain?KKK ek.tiedoista big>3luv
Augusta
 
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Kesä 2010, 17:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Reiki ja raskaus

ViestiKirjoittaja Sonja » 31 Maalis 2012, 16:04

Energia tietää vaikuttaa juuri sinne, missä sitä tarvitaan ja Reiki on aina turvallista. Tämä varmistuu, kun muistaa pyytää että hoito on kaikkein korkeimmaksi parhaaksi. Vauvaakin voi hoitaa jo kohdussa >33>>
Sonja
 
Viestit: 32
Liittynyt: 02 Syys 2010, 15:45

Re: Reiki ja raskaus

ViestiKirjoittaja maikkula » 01 Huhti 2012, 07:00

Hei!

Kysyin reikiopettajaltani master-koulutuksessani, miten on, voiko reikillä hoitaa odottavaa äitiä. Hänen mukaansa kokemus reikivauvoista oli tosi positiivinen.

big>3luv
maikkula
 
Viestit: 240
Liittynyt: 20 Kesä 2010, 06:13

Re: Reiki ja raskaus

ViestiKirjoittaja Darija » 03 Huhti 2012, 10:05

Hei!

Itseäni hoitelin läpi kolmannen raskauteni lähes joka päivä :) Kävi vielä niin, että Reiki 1:n jälkeinen suositeltu 21 päivän päivittäinen itsehoito osui juuri sille ajalle, jona olen tullut raskaaksi. Eli varsinainen Reikivauveli täällä juuri nukkua tuhisee vaunuissa big>3luv
Vauvan ollessa vatsassa hän reagoi aina välittömästi heräämällä, kun aloin hoitamaan itseäni.
Kakkoskurssille en tosin uskaltautunut raskauden aikana, jos vaikka olisi jotain henkisiä möykkyjä auennut, ja sitä kautta aiheuttanut stressiä minulle ja siitä vauveliin.
Kyllä itse hoitaisin raskaana olevaa. Tietysti asia jäisi hoidettavan päätettävästi, kunhan hoitaja ensin kertoo mahdolliset odotettavissa olevat negatiivisetkin seuraukset (jotka tietysti katoavat sitten hetken päästä) hoidosta (pään särkyä, unettomuutta, tms. Joidenkin hoidettavien kipuilevat paikat ovat saattaneet hetkeksi tulla jopa kipeämmäksi...? tämän ole ajatellut olevan sillä tavalla hyväksi, että hoidettava varoo sitten entistä enemmän kipeää kohtaa, joka ehkä sitten saa paremmat edellytykset parantua.. tiedä häntä.. :D )
Darija
 
Viestit: 38
Liittynyt: 10 Marras 2010, 16:04

Re: Reiki ja raskaus

ViestiKirjoittaja Chevy » 28 Huhti 2012, 09:00

Olen hoitanut useita raskaana olevia, joitakin jo ennen kuin ovat itse tienneet tilanteestaan.
Yksi hoidettavista sai keskenmenon - joita oli jo ennestään.
Muutama lapsien saannista toivonsa heittänyt on tullut raskaaksi.
Yhtä lukuunottamatta kaikilla on ollut normaali raskaus ja synnytys.
Eräs "toivoton, aiempien keskenmenojen uuvuttama tapaus" koki hissukseen eläen haasteellisen raskauden ja synnytti ennenaikaisesti normaalin lapsen, joka on nyt pirteä ja kasvaa hyvin.
Muutamalla toivonsa menettäneistä ei ole edelleenkään tärpännyt.
Kaikki ovat kokonaisvaltaisesti ottaen voineet hyvin. Ne, joilla on ollut erilaisia vaivoja aikaisempien, reikittömien raskauksien aikana, ovat tunteneet olonsa paremmaksi kuin aiemmin.
Kivuliaina alkaneita synnytyksiä on voitu helpottaa.
Joillakin on henkinen tie avautunut uusille urille tai jo kuljettavana oleva polku vahvistunut.
Voi, olisipa tämä tieto ja keino ollut tiedossani silloin, kun itse odotin poikaamme...
Rakkautta ja valoa Kaikkein Korkeimmaksi Hyväksi,
<333
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku


Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron