yölliset "karkailut"

Itäistä ja länsimaistunutta Usui Reikiä koskevat asiat ja ajatukset kysymyksineen

Valvojat: Jan, Hanna, EaQamra, ThirdEye, Jakke77, Aurinko, Maya, Norna

yölliset "karkailut"

ViestiKirjoittaja leppäkerttu » 02 Tammi 2012, 15:33

No niin, kyse ei nyt ole siis pissankarkailusta eikä rilluttelemaan karkailusta vaan muunlaisista karkailun tyypeistä. Kysymys on kaksiosainen, ja tämä ykkösosio lienee helpompi ymmärtää, eli:
1) mitä voin tehdä yöllä tapahtuvalle energian karkailulle? Herään todella usein öisin siihen että olen hikinen, kädet ja jalat hohkavat kuumina ja lähetän reikiä täyttä häkää, en tiedä kyllä että kenelle, mutta selkeästi reikivirtaus on meneillään. En ole varma onko kyse itsehoidosta, sillä käteni eivät ole mitenkään tarkoituksellisesti chakrojen päällä, vaan sivuilla tai muuten vapaana, ja virtaa suhisee niin että hikeä pukkaa. Sinällään tämä ei taida vaarallista olla, mutta ajoittain epämukavaa, kun on levoton "liskojen yö" ja hikisenä sitten heräilee öisin. Onko maadoituksessa puutteita? Voiko tämän jotenkin ennaltaehkäistä? Kuulunee varmaan osana sitten henkisen kehityksen kulkuun, kun kaikenlaista muutakin on viime aikoina ilmaantunut kuvioon. No nyt sitten se toinen kysymyksen osa:

2) mitä tehdä astraalitason karkailulle? Ja pliis älkää nyt vastatko että soita valkotakkiset hakemaan lataamoon :P
Olen jostain syystä nyt alkanut yöllä unissani reissata enemmänkin, ja tästä voin kyllä syyttää itseäni, kun ensi alkuun pyysin että voisin yöaikaan päästä henkistä kehitystä tukevaan astraalitason toimintaan (esim. valonsäteiden mestareiden oppiin, tai mahdollisesti jos yleishyödyllistä apua tarvitaan jossain niin sellaiseen toimintaan). Jotenkin naiviisti ajattelin että tätä voi tehdä silloin kuin itse haluaa, mutta näköjään sitä reissailua ei voi itse koordinoida kovin tehokkaasti. Useana yönä on myös ollut näitä hassuja karkailuja, eräänlainen selväuni/valveuni jossa joku tulee pyytämään/hakemaan minua mukaansa ja tunnen lähes fyysisesti kun minua "kiskotaan" tai "vedetään". Olen sitten säikähtänyt välillä näitä ja kieltäytynyt ja ikäänkuin pakkoherättänyt itseni, ja joskus taas on käynyt niin että olen ilmeisesti käynyt reissussa ja tullut sitten yhtäkkisesti vedetyksi takaisin kehoon (herään säpsähtäen, tunnen sellaisen hassun vedon/imaisun tunteen, sydän hakkaa ja voi olla jopa hengästynyt tunne). Tiedän toki että tuollaiset oireet voivat olla jotain muutakin, mutta kyse ei nyt ole ollut mistään ns. tuhmista unista :lol: Eli siis minulla on ollut selvä tunne että jossain kävisin ja tulin nyt takaisin.

Tunnetiloihin ei liity sinällään mitään painajaista, pahaa oloa, negatiivista energiaa, mutta koska tämä kaikki on kovin uutta niin olen vähän... mikä sana tähän nyt sopisi... hämilläni. Vähän kuin murrosikäinen teini jolla alkaa hormonit muuttamaan kehoa ja sitten on vähän pyörällä päästään. Itse en aikaisemmin edes kovin paljon uskonut yöllisiin astraalireissuihin, mutta nyt on ollut kyllä muistikuvia ja selkeitä tuntoja siitä että jossain on käyty. En siis kiistä edelleenkään sitä että kyse olisi unista, voi hyvinkin olla niin, mutta tällaiset selväunet ovat ainakin ihan uutta minulle, eli unessa tavallaan olen jotenkin tajuissani, voin ohjata unia, ja esim. juuri kieltäytyä jostain ehdotetusta lähtemisestä ja pakottaa itseni heräämään. Onko tämä teidän mielestänne nyt normaalia tai edes normaalin rajoissa?

Eli siis varsinainan kysymys molempiin asioihin liittyen oli se, että voiko näitä karkailuja mitenkään estää tai ennakkoon sulkea prosessia? Vai annanko vaan homman edetä niin kauan kun tuntuu turvalliselta? Sen myönnän että pieni pelko on perstaskussa siitä asiasta, että lähteekö tämä ihan lapasesta jos ei mitenkään rajoita näitä puuhia?

Kiitos jos joku viitsii vastata! <333
leppäkerttu
 
Viestit: 30
Liittynyt: 21 Elo 2011, 10:17

Re: yölliset "karkailut"

ViestiKirjoittaja Rose » 02 Tammi 2012, 16:56

Hei, Leppäkerttu >>33>> tässä minun ajatuksia.

Kun on antautunut kanavaksi, voi energiaa lähteä virtaamaan itsekseen, varsinkin yöllä. Jos kokemus on epämukava, voi pyytää apua henkimaailmasta. Taukoa lähetyksistä tai muuttamaan niitä miellyttävimmiksi. Voi vaikkapa reikittää nukkumistaan tai pyytää enkelit apuun.

Toiseen kysymykseen... Olen lukenut Tiibetiläinen unijooga kirjaa, sitä pohtinut ja olen myös kirjoittanut uni-osioon siitä tuntemuksiani. Kun on kehittynyt tietylle tasolle, voi saada todellista opetusta unissaan, mutta alhaisemmilla kehitystasoilla unimaailma on tätä samaa harhaa kuin itse elämäkin. Voisit käydä lukemassa juttuani. Se on vasta hyvällä alulla, jatkoa kirjoittelen kunhan joulusta tasaiseen arkeen selviän.

Kaikkea hyvää sinulle >>33>>
Kaikki virtaa
Rose
 
Viestit: 547
Liittynyt: 02 Kesä 2010, 10:55
Paikkakunta: Kainuu

Re: yölliset "karkailut"

ViestiKirjoittaja penkula » 08 Tammi 2012, 18:44

Minä myös ajoittain heräilen "virtaukseen", vaikken ole mitään energiahoitokursseja käynyt. :D Fiiliksistä riippuen sitten "suljen" sen tai annan virrata. Joskus saatan suojata itseni esim. sanomalla : "minua saa lähestyä vain korkeimman puhtaan Rakkauden ja Valon kautta", varsinkin, jos on vähääkään arveluttava olo.

Olen myös pyytänyt/tarjoutunut ajoittain öisiin "reissuihin", olin aamuisin ihan puhki, kunnes huomasin pyytää, että enkelit/opettajat lataisivat minut aamuksi energialla, jotta heräisin virkeänä ja pirteänä. >33>>

Näinä aikoina olen huomannut muutenkin tärkeäksi suojaukset (imaisen ilmassa leijuvat negat hyvin helposti, jos olen vähänkään väsynyt, jota olen kahden lapsen yh:na usein) joka aamu ja ilta ja maadoittamisen.
- - -Elämä on ihanaa!- - -
Avatar
penkula
 
Viestit: 325
Liittynyt: 01 Kesä 2010, 11:39
Paikkakunta: Tampere

Re: yölliset "karkailut"

ViestiKirjoittaja Chevy » 23 Marras 2014, 09:17

Muuan henkinen opettajani sanoi taannoin, että meistä kukin voi niin halutessaan esittää illalla nukkumaan mennessään toiveen siitä, minne haluaa päästä yön aikana auttamaan toisia.
Hänen ajatuksensa perustuu siihen, että ne meistä, jotka ovat ns. vakiintuneita auttajia, ohjataan yön aikana astraaliavustusretkille, auttamaan sairaaloissa tai muissa paikoissa, joissa on paljon apua tarvitsevia, ja niinpä on mahdollisuus esittää toive siitä, minne tahtoisi.
En ole kovinkaan usein tietoisesti toivettani esittänyt, mutta olen huomannut, että tämän avustusretkitiedon saatuani palaan yhä harvemmin äkkinäisesti jysähtämällä... :mrgreen:
"Coyote was there, but Coyote was asleep.
That Coyote was asleep
and that Coyote was dreaming.
When that Coyote dreams,
anything can happen.
I can tell you that. "
Chevy
 
Viestit: 1622
Liittynyt: 18 Touko 2010, 21:14
Paikkakunta: Turku


Paluu Usui Reiki

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron